|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע אמריקאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ברייס דאלאס הווארד , חואקין פיניקס , וויליאם הארט |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2004
משך הופעה: 120 דקות.
|
|
|
|
במרכז סרטו החדש של מ. נייט שאמאלאן עומד, כפי שהיה בסרטיו הקודמים, עימות בין שתי צורות קיום. מצד אחד, אלו תושביו של כפר שלו, אשר בגדיהם, עיסוקם והוויתם מצביעים על היותם קהילה מגובשת ובעלת קודי התנהגות מרוסנים ומוצקים. אלא שקהילה זו ניצבת בפני איום מתמיד בשפע היערות המקיף אותה רוחשים יצורים אדומי פרווה, חדי טפר מפלצות אנושיות מאיימות. בין שני השבטים קיים הסכם בלתי כתוב של הפרדת כוחות. אך כאשר נדרשים אנשי הכפר להציל את חייו של אחד מתושביו, חייבת נערה צעירה לעשות את דרכה ביער... גם כאן, כמו "בחוש השישי", "סיינס" ואחרים, מ. נייט שאמאלאן מתגלה כבמאי מיומן ביותר, המסוגל לייצר אווירה טעונה באמצעים קולנועים טהורים. למעשה, דומה כי סרטיו נעים בראש ובראשונה בהתאם למפלי הרגש שבכוונתו ליצר ופחות ע"פ חוקי התסריטאות או הרציו. כך או כך, גם אם את עלילתו ניתן לפרש כאלגוריה חברתית, "הכפר" על שלל טריקיו וגימיקיו הוא בראש ובראשונה סרט אימה אפקטיבי, הנהנה מנוכחותו של אנסמבל מוערך ורב-כשרון.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|