אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
קולנוע
לוח האירועים 2024 מאי 
א ב ג ד ה ו ש
   
1011
12131415161718
19202122232425
262728293031
וידאו ארט
 
Sonic Vision ראייה קולית
 
 
יוצרים: קתלין פורד
 
תמונות היכן ומתי

ראייה קולית מציגה מבחר של קליפים מוזיקליים מן העת האחרונה וסרטי 16 מ"מ
נסיוניים משנות ה-30 ואילך. האסתטיקה המשותפת של שני חלקי התכנית מתמקדת
בחוויה סינֶסתטית של ראיית מקצבים וצלילים.
קתלין פורד ערכה את התכנית הזאת במקורו של דבר עבור סדרת האמנות השביעית
של מוזיאון סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית שהתקיימה במאי .2004

מתווה 8 (1931)
Study 8
בימוי: אוסקר פישינגר
"... לפישינגר לא היה די כסף כדי לרכוש את הזכויות לחצי השני של שוליית
הקוסם מאת דוקאס. למרות העדר סופה של המוזיקה, המתווה הזאת היא הסרט המורכב
ביותר, המדהים ביותר, ומבחינת האמן, האהוב ביותר והחשוב ביותר מכל הסרטים
בשחור לבן".- Dr. William Moritz, Film Culture (4 דקות(

אלגרטו (1936)
בימוי: אוסקר פישינגר
"מבחינה ויזואלית, אלגרטו הוא סרט עשיר מאוד. זהו שיר הלל, פשוטו כמשמעו,
לחיים האמריקניים כפי שהם נראים בעינו החיונית, הרעננה והזכה, של מהגר." -
Dr. William Moritz, Film Culture (3 דקות(

זעקת צבע (1952)
Color Cry
בימוי: לן ליי
בהשראת נסיונותיו של מאן ריי ב"הטלי צל", לן ליי גילה טווח של יישומים
חדשים של ההליך הזה ב- Color Cry ויצר את סרט "הטלי הצל" הטוב והמורכב ביותר
שנעשה אי פעם. (3 דקות)

חלקיקים בחלל (80-1979)
Particles in Space
בימוי: לן ליי
"חלקיקים" עוסק באנרגיית התנועהבהקניית צורה לאור בחשכה באמצעות שריטת פני
השטח של הסרט. המקצבים של תופים אפריקניים מספקים את הקונטרפונקט
המוזיקלי. (5 דקות)

רביעית דאנטה (1987)
בימוי: סטן ברקהייג''
עבודה צבועה ביד זו, שלהשלמתה נדרשו שש שנים (ו37- שנים של לימוד הקומדיה
האלוהית(, מדגימה את התנאים הארציים של ה"שאול", "כור המצרף" (Hell Spit
Fexion(. (8 דקות)

Second Bad Vibel (1995(
בימוי: כריס קאנינגהם
מוזיקה: Autechre
Second Bad Vibel מציג דימויים מקוטעים של מעקב רובוטי. הרובוט, שתוכנן על
ידי קאנינגהם, מפעיל את עצמו באמצעות התחברות לשקע בתקרה. הדימויים האלה
מתמזגים עם המוזיקה הדכאונית-עצבנית-מיכנית ורוויית הרעשים הסטטיים של
Autechre ויוצרים יחדיו עולם זר לעולמנו. (4 דקות)

הנסיעה הגדולה (2001)
The Great Drive By
בימוי: פאנקי פורצ''יני
מוזיקה: פאנקי פורצ''יני
The Great Drive By הוא נסיעה קולנועית חלקה. נוף חזותי וקולי עשיר אוחז
בהגה בשעה שאורות וצלילים חולפים. (11 דקות)

קארמה (2003)
בימוי: בנטון-סי ביינברידג''
מוזיקה: טרנטלה
בנטון-סי מציג על גבי טייפ ודיג''יפיקס שהקליט במסעותיו בין ניו-יורק,
מיאמי ואירי את פרשנותו לקארמה של טרנטלה. (7 דקות)

Distroia (1999(
בימוי: רוזה ברבה והרוויג וייזר
מוזיקה: Mouse on Mars
לאחר שעוצבו מחדש בדמות גופי סיליקון פסטליים, חברי Mouse on Mars מוצגים
בצורה מואצת כשהם מבצעים פעילויות גופניות באולם הספורט ובמרכז נופש.

מחום לירוק (2003)
בימוי: סקוט פאגנו
מוזיקה: Twerk
חשיפה מרחבית וחלל גרפי משתנה מלווים רצועה מתוך התקליטור האחרון של
טוורק, Mille Plateaux (אלף מישורים). שדות מופשטים דחוסים, קווים אדריכליים
קצביים וצילום מדויק מתפשטים על פני הנוף הצלילי המתוחכם והמעודן ומאיירים
אותו. (6 דקות)

עץ (1998)
Timber
בימוי: Coldcut and Hexstatic
מוזיקה: Coldcut and Hexstatic
Timber הוא קולאז'' אורקולי ייחודי, לא סרט אודיו או וידיאו, אלא שניהם גם
יחד. כל רכיבי הצליל של Timber מתקיימים בצד מקורות הווידיאו שלהםהתוצאה
היא אינטימיות של גירוי חושי מרתק ומהפנט. (6 דקות)

אמצעי תקשורת קטלניים 2000
Deadly Media
בימוי: Hexstatic
מוזיקה: Hexstatic
ב-Deadly Media , נאומים משודרים קצרים שסומפלו מאמצעי תקשורת
טלוויזיוניים עוברים מוטציה לכלל driven 808 rhythm, שבו אמצעי התקשורת הופכים, במהותו של דבר, למדיום בפני עצמו.

יוגה 1997
בימוי: מישל גונדרי
מוזיקה: ביורק
יוגה, שצולם ברובו באיסלנד, הוא מסע מרתק בנופה של איסלנד, מסע המונחה על
ידי פעמות המוזיקה. הגרפיקה הממוחשבת של יוגה הופקה בידי הבימאי מישל
גונדרי בשלב הפוסט-פרודקשן המאומץ. (3 דקות)

אור פונה כלפי מטה (2000)
Light Turned Down
בימוי: D-Fuse
מוזיקה: Scanner
בחדר מוחשך, נוצרת תעלת אור מהפנטת. גלים של תנועת כבישים מעוותים
ומעובדים מחדש לכלל תמזיג אחיד של הקרנה בווידיאו חד-ערוצי. ההקרנה מורכבת
מגרפיקה של תמונות נעות וצילום חי.

אנחנו מקבלים (2002)
We Accept
בימוי: D-Fuse
מוזיקה: Kid 606 Vs Com.a
הווידיאו מציג אוסף של אלפי דימויי סטילס של כרטיסי האשראי הנפוצים ביותר
בעולם. זהו הרהור על חברת הצריכה המשתנה במהירות ועל הסימון המסחרי
התאגידי, שכן הדימויים אינם מופיעים מספיק זמן על המסך כדי שאפשר יהייה לזהותם בוודאות.



מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע