|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ישראל 2003
משך הופעה: 60 דקות
|
|
|
|
זהו סיפור על ניסיון ליצור יש מאין, בתקופה שבה האין משתלט על כל מחוזות התרבות בישראל. מעקב צמוד אחר שלושה חברים, בוגרי הסטודיו למשחק של ניסן נתיב בירושלים, שמקימים תיאטרון עצמאי בשם "פסיק". המטרה של "פסיק": יצירת מופע מסכות שיציג מראה בפניה של החברה הישראלית, מופע עממי שייגע ויגיע לכל סוגי האוכלוסייה. לעוזי, חבר התיאטרון, נכנס "ג''וק" מוזר לראש; הוא רוצה למקם את המופע באמצע שוק מחנה יהודה בשעת הקניות. לאחר שוועד סוחרי השוק חושד בכוונותיהם, הם מחליטים שלא להגיע לשוק לא מוכנים ויוצאים לתחקיר במקום. מהמפגש האישי עם הסוחרים הם לומדים להכיר את מי שעתידים להפוך לדמויות במופע. יצחק שמעוני, בעבר מנהל ומגיש תכניות בערוץ הראשון והיום פנסיונר בן 77, אביו של אחד השחקנים מלווה את החבורה, אך גם מבקר נמרצות את אופן ההתנהלות של התיאטרון. השלושה עושים הכל בעצמם - משחקים, כותבים, משווקים ומכלכלים את עצמם באמצעות הופעות במתנ"סים ובקייטנות ילדים. ניסיונותיהם לקבל תמיכה ממוסדות התרבות זוכים להצלחה מועטה בלבד, מתישים אותם ומביאים את התיאטרון למצב של אובדן דרך אמנותית מחד, וחור גדול בכיס מצד שני. יצחק, שרואה כיצד בנו ושני חבריו מבזבזים את כשרונם מחליט "לנער" את החבורה. הוא משתמש בכריזמה שלו ובשפתו השנונה והנוקב, בכדי לגרום להם להבין היכן טעו ומה עליהם לעשות. זהו סרט דוקומנטרי על חלומות, תשוקה ליצירה, וגם על מציאות אומנותית בתקופת משבר כלכלי בישראל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|