|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: גבריאל ביירן , רומולה גריי , ריס ווית'רספון |
הופעה ראשונה: בריטניה;ארה"ב 2004
משך הופעה: 115 דקות.
|
|
|
|
שתי צעירות מסיימות את לימודיהן ויוצאות אל העולם הגדול. בעוד ידידתה הטובה אמיליה סדלי מסודרת מבחינת מעמד וכסף, לבקי שארפ אין כלום. בעשר אצבעות (ועוד כמה איברים) היא מפלסת את דרכה במעלה חברת המעמדות הבריטית, מבלי לחוש בושה או חמלה. תימרוניה הציניים המייצרים חיכוך בלתי פוסק עם פיגורות כאלו ואחרות מן החברה הגבוהה שימשו את ויליאם תאקרי ברומן המופת שלו "יריד ההבלים" כדי ללעוג לאופן שבו המטבע הקשה הוא המלך הבלתי מוכתר של החברה הבריטית. ברור כמובן מה היה מקור המשיכה של תאקרי למירה נאיר שסרטיה עוסקים בקשר שבין מעמד, ממון ומגדר - כך היה כזכור ב"קאמה סוטרה" וב"חתונת מונסון". את בקי שארפ שלה היא מפקידה בידיה של ריס ווית''רספון, באמת אחת היחידות שיכולות לשחק קומי בהוליווד של ימינו, והופעתה היא מופת של כפל פנים. המעלות האלו הן שהופכות את "יריד ההבלים" למוצר חתרני המדגיש את מאפייני המקח והממכר על קו השבר הנשי-גברי.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|