|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קלאסיקה |
|
|
|
|
|
THE LAST LAUGH |
הצחוק האחרון |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אמיל יאנינגס , מאלי דלשאפט |
הופעה ראשונה: גרמניה 1924
משך הופעה: 75 דקות
|
|
|
|
סרט אילם בליווי מוסיקה חיה
תהליך ההידרדרות של גבר מזדקן שהיה בעבר שוער מכובד בבית מלון מפואר וירד עתה לדרגת מנקה חדר השירותים. הוא מתגורר בדירה קטנה בחברת בתו וארוסה, שוקל אופציית התאבדות, וניצל בעקבות ירושה מכובדת. זה עיקרו של התסריט מאת קארל מאייר, המהווה פרק בטרילוגיה (שפרקיה האחרים, "רסיסים" ו"סילבסטר", בוימו ע"י לופו פיק). מורנאו, מגדולי היוצרים של הראינוע הגרמני (אם לא הגדול שבהם), מאמץ את סגנון ה''קאמרשפיל'' ויוצא למתקפה נגד החשיבות שמקנים הגרמנים למדים. הטרגדיה הזו על האיש הפשוט עושה שימוש באמצעים קולנועיים חדשניים, באימג''ים סימבוליים, בזוויות צילום מקוריות ובתנועות מצלמה יוצאות דופן. זהו גם הסרט האילם היחיד בו לא נעשה שימוש בכותרות. במילים אחרות: מדובר באחת מיצירות המופת הגדולות של הראינוע הגרמני.
תזמורת מערב ירושלים מלווה את הסרט "הצחוק האחרון" בקטעים שחוברו במיוחד לערב חד פעמי זה.
הלחנה וניצוח - דניאל קיצ''לס ונעם יעיש
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|