|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
דאבל-טייק - האמנות של אליזבת קינג |
|
|
|
|
|
|
בימוי והפקה: אולימפיה סטון עריכה: אולימפיה סטון צילום: סימון קית` |
הופעה ראשונה: 2017 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: 61 דקות
|
|
|
|
אליזבת קינג היא פסלת מיוחדת במינה ואישיות שתענוג לבלות איתה שעה ומשהו. הפסלים שלה קטנים, ומזכירים מעט את בובות חלונות הראווה, אך יש בהם את כל מה שאין בבובות – הם מדויקים הרבה יותר. ויש בהם המון נשמה. נדמה שזה בדיוק מה שהיא מחפשת, להקים לתחייה את הפסלים שלה, להגיע לרגע הזה שהיד הזזה מלאה חיים, שהפנים עם העיניים הפעורות מלאות השתאות, לחקות במדויק את הוריד בבסיס כף היד כך שלרגע נדמה שדם זורם בו. לא, היא לא מחקה את המציאות, היא מייצרת מציאות אחרת, מעט מטרידה, מאוד אינטימית ומלאת כריזמה, שלא מאפשרת לצופה להתיק את עיניו.
בזכות הרבה ראיונות איתה – הרהיטות הכובשת שלה מדגימה שהייתה גם מורה נערצת – וגם עם בן זוגה, קולגות, תלמידים ומבקרי אמנות, מובא פורטרט של אמנית טוטלית מאוד, שחותרת לשלמות ונראית כמי שהחתירה הזאת ממלאה אותה שמחת חיים אינסופית.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|