|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: פיטר סטפן ג`ונק הפקה: ליליאן בירנבאום צילום: ג`רזי פאלאס עריכה: בת`ינה מאזאקריני |
הופעה ראשונה: 2016 ארץ מקור: אוסטריה
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
לולא היה זה האחיין (מדרגה שנייה) של אידית' טיודור-הארט שמספר את סיפורה, אפשר היה לחשוב שהיא המצאה של סופר מתח עם דמיון מפותח; בפרט סופר כמו ג'ון לה-קארה, שיודע למצוא את המשל הקיומי שטמון בסיפורם של אלה שהחליטו לאמץ את הריגול כאורח חיים. טיודור-הארט נולדה כאידית' סושיצקי ב-1908 בווינה ונפטרה בברייטון ב-1973. בין לבין חיה חיים סוערים, כצלמת נפלאה של מעמד הפועלים, תחילה בווינה ואחר כך בלונדון, וכמרגלת ששידכה את קים פילבי לק.ג.ב ונחשבת לאחד האחראים ליצירת אותה חבורת מרגלים בריטית מפורסמת, "חמישיית קיימברידג'". כיצד הפכה לדמות כל כך מרכזית בפרשת הריגול המסעירה ביותר שידעה בריטניה במאה ה-20? את זה מנסה להבין האחיין שלה, ובתוך כך להתחקות אחר חייה.
זהו סיפור שיש בו הרבה מאוד עצב ובדידות, הרבה אידיאולוגיה וחוסר התפשרות, הרבה אומץ וכנות, וגם עין מתבוננת ומלאת אמפתיה, שצילומיה מעידים יותר מכל על הלב שפעם בה.
גרמנית, אנגלית, רוסית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|