|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
התיאטרון של רומיאו קסטלוצ'י |
|
|
|
|
|
|
בימוי: ג`וליו בואטו הפקה: גילדס ל`רוקס צילום: ג`וליו בואטו, שטפן פינטו, אלברטו גירוטו עריכה: ג`וליו בואטו |
הופעה ראשונה: 2018 ארץ מקור: צרפת
משך הופעה: 54 דקות
|
|
|
|
כשרואים צילומים מהפקות של רומיאו קסטלוצ'י, מתעוררת בעיקר הכמיהה להיות שם, איתו, בחוויה התיאטרונית העזה והקיצונית שהוא מספק לצופיו. קסטלוצ'י, יליד 1960, גדול במאי התיאטרון של איטליה ואחד הגדולים באירופה, מביים כבר 25 שנה את התיאטרון שלו, המבוסס על חזונו האמנותי העמוק, הפוליטי, החברתי, האנושי.
קסטלוצ'י הוא הבמאי ומעצב התאורה, התפאורה והתלבושות של למעלה מ-100 הצגות ואופרות, והסרט מביא את התפתחות הקריירה שלו לכל אורכה. התיאטרון של קסטלוצ'י הוא שפה ייחודית שהוא פיתח, שאינה תלויה רק במילים, אלא נשענת על סאונד ועל ויזואליה, על תנועה וקצב, כדי ליצור אירוע חד פעמי המחזיר אל התיאטרון את הייחודיות שלו. קולגות – כולל ווילם דפו ששיתף פעולה עם קסטלוצ'י (ומככב בסרט על ואן גוך המוקרן אף הוא בפסטיבל אפוס) מנתחים את עבודתו, ומנסים להעביר את החוויה הקיצונית של המופעים שלו, שמזכירים שלעיתים במאי תיאטרון הוא לא פחות מבורא עולמות.
איטלקית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|