|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
Ola Maciejewskal |
אולה מאצ׳יג׳ווסקה |
|
|
|
|
|
|
ב-Loie Fuller: Research , הכוריאוגרפית והפרפורמרית, אולה מאצ׳יג׳ווסקה, מנכסת באופן ביקורתי את "Dancing Dress" (״שמלה רוקדת״) מאת לואי פולרLoie Fuller) ) אחת מאמניות המחול המוכרות ביותר של המודרניזם. Loie Fuller: Research הוא מיצג משחקי שמשנה צורתו תדיר ובו של שני תרגילים שחושבים על היחס בין פֶּסֶל לפַּסָּל. זהו פרקטיס פיזי שמעורר את התנועה של החומר בעת שמקבל אליו את הצורה, זו תנועה שמתגלה כתוצאה מהיחסים בין גוף האדם והאובייקט: ״שמלה רוקדת״. הרעיון של התרגילים לא מכוון לחיזוק הדחף לחיות יחס פיזי עם דברים, אלא מתמקד בתיווך צורות שהופכות יחס זה - בין גוף האדם והאובייקט - לנראה. אולה מאצ׳יג׳ווסקה היא יוצרת ומבצעת שנולדה בפולין, שחיה ועובדת בפריז. היא למדה בבי״ס לבלט לאומי בפולין ובאקדמיה ברוטרדם. היא עבדה כרקדנית עם Bruno Listopad (PT), Nicola Unger (DE), Philippe Quesne (FR), and Bojan Djordjev (SR). במקביל, למדה לתואר שני בתאטרון עכשווי ולימודי מחול באוניברסיטה באוטרכט, הולנד. בצד לימודיה התיאורטיים פתחה מחקר מבוסס-פרקטיס: Loie Fuller: Research. מאז ממשיכה ליצור מופעים ומופיעה ברחבי העולם, בצרפת, שוויץ, ספרד, בלגיה, קנדה, פולין, הולנד ועוד. עבודתה נתמכת ומוצגת במוסדות מחול ותאטרון חשובים כמו: Kaai Theater בבלגיה, M?nagerie de verre בצרפת, Rotterdamse Schouwburg בהולנד ועוד. בימים אלה, אולה היא אמנית בית במרכז לכוריאוגרפיה הלאומי בנורמנדי (CCN de Caen en Normandie).
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|