|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: ג`וליאן שנאבל תסריט: ג`וליאן שנאבל, ז`אן-קלוד קריה הפקה: ג`ון קיליק צילום: בנו דלום עריכה: לואיס קוגלברג, ג`וליאן שנאבל |
שחקנים: ווילם דפו, רופרט פרנד, מאדס מיקלסן |
|
|
|
|
ג'וליאן שנאבל מחפש את וינסנט ואן-גוך בעזרת שליחו, ווילם דפו, והתוצאה היא "בשערי הנצח", סרט ביוגרפי על הצייר, שמתרכז בשנותיו האחרונות, ומתעניין בעולמו הפנימי, העמוס, העמוק, המסוכסך והייחודי של הצייר הגאון.
אלה השנים שואן גוך חי בארל, שנים שבהם אי התאמתו לעולם רק הלכה והעמיקה. בעצת ידידו גוגן הוא נוסע לדרום צרפת, ושם בטבע מוצא את היופי שהוא רוצה להראות לבני האנוש דרך ציוריו. באמפתיה רבה, במצלמה קרובה שמנסה לתפוס את החיים מנקודת ראותו הייחודית, שנאבל נכנס אל תוך פניו של דפו, מביא כל קמט וכל זיק של עיניו הכחולות, ומנסה להביא את חוויית החיים של הצייר, בהזדהות, בלי שמץ של רומנטיזציה, אבל גם בלי התנשאות או אירוניה. דפו נותן כאן טור-דה-פורס של ממש, ומצליח להעביר גם את ייחודו וחד פעמיותו של ואן גוך וגם את האנושיות שכל כך קל להזדהות איתה.
צרפתית ואנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|