סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
פסטיבלים
לוח האירועים 2019 נובמבר 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
מופעים
 
פסטיבל ריקודי חדר 2019
 
 
 
תמונות היכן ומתי

פתיחת הפסטיבל

אירוע השקת קטלוג ורב שיח – הכניסה חינם

סטודיו דליה, להקת מחול בת שבע | יום ד' ה-30/10 בשעה: 20:00

תוכנית א'

תל אביב- סטודיו זהבה, מרכז סוזן דלל- 31/10, 21:00
ירושלים- אולם ליאו מודל, מרכז ז'רר בכר - 7/11, 20:30

רשתות

חיבור וביצוע: עמוס חץ
מחזור הריקודים האלה חובר באמצעות רשתות שניטוו בכתב התנועה. בעקבותן התגלו לי אירגונים גופניים שלא הכרתי.
אבקש מהצופים את שאני מבקש את עצמי, להקשיב לריקודים דרך קיום הגוף בשדה הכבידה, ולמשכי הזמן - שמעוררים את זכרוננו.

יש משהו שמטריד אותי מאתמול

חיבור, מוזיקה וביצוע: אורי טורקניץ ורותם פרימר
בשיתוף עם Flutgraben Festival, ברלין.
היצירה ״יש משהו שמטריד אותי מאתמול״ הוא סיפור אחד שחוזר על עצמו בלופ. בכל חזרה הסיפור ממציא את עצמו מחדש. הזיכרון של הסיפור משתנה וממציא את העבר מפרספקטיבה חדשה בכל פעם. סט הסיפורים מתרחש במקביל לתנועה ולמוזיקה הנמצאים בדיאלוג. החזרתיות מאפשרת מטאמורפוזה של הנראטיב. העבר מגיח באופן חזרתי אל ההווה ומטריד את מנוחתינו.
החיבור בין אורי טוקרניץ (כוריאוגרף) לרותם פרימר (מוזיקאית) נוצר בעקבות עבודה משותפת בעבר, והכמיהה שלהם כיום לספר משהו ישיר, אישי ואמיתי לעולם.
*מופע זה יתקיים בירושלים בתכנית ב' ב-6/11, 20:30

הצטרפות

חיבור: שלי פלמון
רוקדות: יואנה בליקמן ושלי פלמון
תלבושות: ישעיהו רבינוביץ
תודות: זואי פולנסקי
דואט הנע בין המצאות בתחושת הזמן הטבעית לחריגות ממנו;
האספויות, שהיות, התמהרויות, המרעידים את גוף הרוקדות כמו גם את המרחב המקיף אותן.

תוכנית ב'

תל אביב- סטודיו זהבה, מרכז סוזן דלל- 1/11, 14:00
ירושלים- אולם ליאו מודל, מרכז ז'רר בכר - 6/11, 20:30
ביצוע שני ריקודים שחוברו ונרקדו בשנים הראשונות של הפסטיבל:
חיבור וביצוע: עמוס חץ

1. גֵּו (1972)
הריקוד הוא אחד מ -13 ריקודים שונים שחוברו בתחילת דרכי, סדרה של שישה עשרה כיווני תנועה. חזרתי עליו בגרסאות שונות לקבוצה, דואט, וסולו.

2. אני משוך בין צירים רביםֿ (1996)
גם הוא בנוי עם סדרת שש עשרה הכיוונים כמו הגֵו.
את גרסתו הראשונה רקדתי ב-Vexations בריקודי חדר ב-1996. גרסה נוספת בוצעה תוך כדי דיבור בכנס באריזונה ב-1998, וב-1999 עם קבלת פרס ירושלים.

הנחה, סימון, ריקוד
חיבור: כרם שמי
ריקוד: אלה מזרחי וכרם שמי
מוסיקה מקורית: אלבינה פינטו
התרחשויות מרחביות, זמניות וגופניות חושפות יחסים ומשמעויות אשר נבנים ומתמוססים, מתמלאים ומתרוקנים.
הפנים מתרחב אל החוץ והחוץ מהדהד פנימה.
תהליכים של התבהרות ומקריות נשזרים לתוך מרחב דינמי, נעים על הקו הדק שבין המשמעי להבלותי.
כרם שמי הינה רקדנית ואמנית לחימה המתגוררת בברלין. מרכז עניינה הנוכחי הוא בהשפעות ההדדיות של אמנויות הלחימה והריקוד וכיצד אלו מתבטאות ביצירה ובהוראה. כרם סיימה תואר ראשון במחול וכוריאוגרפיה מטעם האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. חקירתה התנועתית הובילה אותה ללמוד בסין אמנויות לחימה עפ"י מסורת וודאנג. ב-2015 עברה לאקדמיה לאמנויות לחימה במסורת וודאנג בברלין, שם היא מתאמנת ומלמדת כיום.

זה לא נכתב אבל זה גוף

מפגש בימתי יזום מאת אביגיל ספז
התמסרות לא מאלצת בין צורות דומות ושונות של קיום. דבר לא נשמר, זמזום מותיר טעם. מתקדמים ולא בטוח איך. לתת לכל זה לרצד ולא לחדול מלבחור. שיתוף פעולה עם המשורר אמיר מנשהוף והמוסיקאי אלעד ברדס.
*מופע זה יתקיים בירושלים בתכנית א', ב- 7/11, 20:30

תוכנית ג'

תל אביב- סטודיו זהבה, מרכז סוזן דלל- ש' 2/11, 21:00
ירושלים- אולם ליאו מודל, מרכז ז'רר בכר - ש' 9/11, 20:30

הזדמנות

חיבור וריקוד: ענת שמגר בשיתוף עם אמנית המופע עדינה בראון
שתי אמניות ותיקות עם הרבה הערכה הדדית, ניסיון ואהבה - במפגש מינימליסטי,
חולקות עניין משותף בעבודה כהרפתקה, בדקויות שנרקמות מתוך פרקטיקה והשראה.

ממורי ממורי, קפיצת הדרך

חיבור: אנה ווילד
ביצוע: אנה ווילד וסביון
הפקה: פסטיבל ריקודי חדר, Akademie Schloss Solitude

'חולית' היא אחת מיצירות-המופת של ספרות המדע הבדיוני: ספר שהעמיד פילוסופיה שלמה ויצר תרבות בין-כוכבית דמיונית ורבת פרטים. זהו סיפורו של המשיח מואדדיב, המגלה את שליחותו, שליחות קפיצת-הדרך על פני כוכב שכולו חול.

העולם העתידני המתואר ב'חולית' הוא עולם פוסט-טכנולוגי בו אנשים שיכללו את יכולותיהם האנושיות לכישורים דמויי כוח-על. הטכנולוגיות המתוארות בו אינן מגולמות במכשירים או מכונות, כי אם באנשים. מסדר הנשים בנות גשרית פיתח שיטות הכשרה בהן נערות צעירות לומדות לשלוט בשריריהן ומערכות העצבים שלהן; לתמרן את פחדיו ושאר רגשותיו לקרוא את תגובותיהם של אנשים על ידי התבוננות במיקרו-תנועות של גופם וקולם; לשלוט במין עובריהן; לחוש בשקר ובאמת.

בעבודה 'ממורי ממורי, קפיצת הדרך' הזמנתי את הרקדנית, המשוררת והמתמטיקאית סביון לתרגל איתי טכנולוגיה אנושית, שבבסיסה אקט של שמירה ונשיאת מידע אל העת 'יד – לשנן את הספר 'חולית' בן שש-מאות העמודים.
הספר 'חולית' מאת פרנק הרברט בתרגום עמנואל לוטם, הוצאת עם עובד

גינה ריקה
חיבור וריקוד: עינת רווה
"דרכך לידיעה היא גינה פרטית", מתוך שיר עירום/ ללה



מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע