סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
עניין
לוח האירועים 2020 יולי 
א ב ג ד ה ו ש
   
1011
12131415161718
19202122232425
262728293031
טוקהאוס
 
ליטל ספיבק - כשביונסה פגשה את מיכלאנג'לו
 
 
 
תמונות היכן ומתי

אמרו כבר באייטיז ש- Video killed the radio star. אכן, הקליפים חוללו מהפכה באופן שאנו מקשיבים למוסיקה. הם בנו עולם חזותי שהגדיר בעיקר את שנות ה-80 וה90 , עשורים בהם להיטים הפכו לכאלה רק בזכות קליפים מקוריים ומעניינים. 

קליפים, בדומה לקולנוע, הם פן של התרבות הפופולארית. ניתן למצוא בהם רגעים מתולדות האמנות; עם ציטוט של יצירה ספציפית, שימוש בסגנון אמנותי מסוים, בדימויים שלקוחים מיצירות גדולות כמו הפסל "פייטה" של מיכלאנג'לו שמופיע בקליפ של ביונסה לשיר MINE או אזכורים שונים להירונימוס בוש בקליפ UNTIL IT SLEEPS של מטאליקה  במאי קליפים משתמשים באזכורים אמנותיים כדי להעביר רובד נוסף של אינפורמציה לצופה.

באילו קליפים ניתן לראות ציטוטים אמנותיים? מדוע נבחרו בקליפים דווקא אזכורים ויצירות אלו, ואיזה תהליך עברו כשהפכו להיות ציטוט אמנותי בתוך קליפ מוזיקלי?

את התשובות לשאלות אלה תמצאו בהרצאה מוזיקלית, אמנותית, נוסטלגית וכיפית שאחריה תסתכלו על קליפים בעין חדשה.
 
ליטל ספיבק היא כותבת הבלוג "שיר ותמונה" העוסק בקשר בין תולדות האמנות לתרבות פופולארית, בוגרת תואר ראשון בתולדות האמנות, סטודנטית לתואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטה העברית ומורה לתולדות האמנות בתיכון.


רכישת כרטיסים
מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע