סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
עניין
לוח האירועים 2024 אפריל 
א ב ג ד ה ו ש
 
10111213
14151617181920
21222324252627
282930
מופעים
 
ערב משותף - נואה סולייה, בילי בארי וג'יאני נוטרניקולה ותמיר גולן
 
 

משך הופעה: שעה וחצי
 
תמונות היכן ומתי
בכורות ישראליות ומחול בינלאומי

נואה סולייה | ממלכת הצללים – סינייה בלאן (שלט לבן)
המרכז הלאומי למחול עכשווי | אנז'ה, צרפת
ממלכת הצללים הוא הקטע המפורסם ביותר מתוך לה באיאדר, יצירת הבלט הידועה של מאריוס פטיפה. נואה סולייה משתמש בה כבסיס לחקור את אי-ההלימה הפואטית של המחול ושל תנועות יומיומיות. הוא עושה זאת בחברת ונסן שאייה, שהיה סולן ראשי בבלט האופרה של פריז. בהמשך, בסינייה בלאן (שלט לבן), סולייה מרחיב את הגישה הנסיונית שלו כדי לבחון את אוצר המילים של פנטומימת בלט ואת המסרים העוברים, תכופות מרובים וסותרים, בין מה שאנחנו שומעים ומה שאנחנו רואים.
 
 
בילי בארי וג'יאני נוטרניקולה | G.O.A.T.S – going on a trip, sis
בדואט ההמשך ל B.O.A.T.S – Based on a true story, בילי וג'יאני נשלחים לטריפ של השראה עמוקה. עבודת חצי ערב זאת פורקת את משמעות המילה טריפ, מילולית ופיגורטיבית. בתוך חברות, איך שני אנשים נתקלים זה בזה ומתרחקים זה מזה, פיזית ונפשית? איך הם מתכוננים לטיול, חופשת בנות? איך הם מנווטים את האופוריה של טריפ פסיכדלי? ולאיזה טריפ הם יקחו את הקהל במסגרת ההרפתקה הזאת? זאת שאלה של זמן והאופן שבו הזמן משפיע על כולנו.
אלה הטריפים היומיים של בילי וג'יאני – הרגעים שבהם הם צוחקים על עצמם והשטויות של החיים. הם משוחחים באותה רמה של הומור ומוצאים זרימה אמנותית דרך השפה האירונית והגישה הכמעט צינית שלהם כלפי סטנדרטים מיושנים. הם מוצאים אחדות בממד שבו המציאות צבועה בצבעי הקשת, וערכה האמיתי הוא בחגיגה של העצמי.
 
 
תמיר גולן | אִיגַּטְּסוֹ 
כאחד המצוי בלופ אין-סופי
בשנה האחרונה זיהיתי שאני מוצא את עצמי שבוי בדפוסים, אירועים וחוויות מסוגים שונים שלא מאחרים להגיע זה אחר זה – הלופ. 
העיסוק הבלתי פוסק במרדף אחר אושר, אחר כסף, אחר יציבות, אחר הצלחה, אחר תשומת לב, אחר אהבה, אחר אינטימיות. האם באמת השגנו את מטרתנו? האם העיקר הוא הרדיפה אחר הלופ? 
קצב החיים כקצב המלודיה הסיזיפית והטורדנית של הבולרו – האם כשנגמר לופ אחד אנחנו כבר נמצאים בלופ שאחריו? האם זו בחירה מודעת? האם אנחנו נהנים מהתחושה? ממה אנחנו בורחים? אחרי מה אנחנו רודפים? האם אנחנו חוששים מהרגע שבו נצא לבסוף מהלופ? מה יקרה אם בסופו של דבר נצא ממנו? 
ביצירה זו אנחנו חיים את הלופ שבו המוזיקה הרפטטיבית מזינה את העקשנות, הסיזיפיות, הטורדניות והתסכול בשילוב פיזיות ישירה, אינטנסיבית ומדויקת.


 


מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע