סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
עניין
לוח האירועים 2024 מרץ 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
מופעים
 
אינטימא - המיטב (עבודות מתוך אינטימאנס)
 
 
 
היכן ומתי

which dance
שתי חיילות, אחת משועממת, אחת טובת לב. שתיים מתוך צבא שלם של נשים שתרומתן לפרויקט הלחימה מוטלת בספק. אבל הן דווקא מתעקשות לקחת חלק, לפחות במשהו. כך, ברוחה של מרי ויגמן (יוצרת סולו "המכשפה" הידוע מ-1921) ומכשפות אחרות, הן תנסנה לערוך טקס קצר שבמסגרתו, לכל הפחות, הן תרכושנה מעט מן ההבעה הנדרשת לקרב.
 
כוריאוגרפיה עדו פדר
רוקדות בשמת נוסן ולורה קירשנבאום

עדו פדר (ישראל, 1985), הוא כוריאוגרף שפועל בתל אביב. הוא סיים את האקדמיה למחול ברוטרדם – CODARTS , ובהולנד רק עם יוצרים שונים, ביניהם: איציק גלילי, פול סלווין נורטון, ליאת וייסבורט, ג'ק גלגר ואחרים. הוא היה אסיסטנט לאנהמי ואן-אקרה (היום המנהלת האמנותית של תאטרון ה-HAU בברלין, ואז המנהלת של התאטרון המרכזי ברוטרדם) ואונג קן-סן (במאי מסינגפור) לארגן מעבדת אומנים בתאטרון ברוטרדם. בהמשך, למד כוריאוגרפיה בתכנית – ex.e.r.ce – במרכז למחול במונטפלייה בניהולה של מתילד מונייר. שם, פגש את דויד מרקס, ויחדיו יצרו שתי עבודות שהופיעו בישראל, פורטוגל, צרפת, ספרד ובלגיה. פדר הציג עבודתיו בבמות המרכזיות בישראל: הרמת מסך, עונת התרבות בירושלים, אינטמאדמאנס ועוד. לאחרונה, בנובמבר 2014 יצר את "האקט" במסגרת הרמת מסך, ואת "WHICH DANCE" באינטמאדאנס 2015. בימים אלה, עובד על עבודה להרמת מסך 2015 תחת ניהולו האמנותי של הלל קוגן. בצד יצירתו, פדר מנהל אמנותית את פסטיבל צוללן, וכן יועץ אמנותית ליוצרים שונים כמו יסמין גודר, עמה עבד על העיבוד של העבודה "CLIMAX" מהמוזיאון לבמה. כמו כן, פדר עושה תואר שני בפילוסופיה באוני' ת"א, שם גם מלמד. בלימודיו גם פגש את שיר חכם, שיחדיו כותבים וחושבים על מחול. הם הקימו את הקולקטיב "טייץ: ברית מחול ומחשבה", שהציג הרצאות, טקסטים ואיורעים במקומות רבים, ביניהם: muse de la danse in Rennes, TKH Journal ועוד.  
 

אני רק שאלה
שפת הגוף היא שפת אימי. היא השפה ממנה אני באה ואליה אני חוזרת.
הבמה בשבילי היא מקום בו מתאפשר כוח שאין דומה לו ואינו נוכח במציאות מחוצה לה. מקום בו אני מביאה את הגוף שלי לכדי דיבור, בו מגבלה יכולה להפוך ליתרון וגבול לאין גבול. עולם בו הגוף הוא הכוח והמחוקק.
הלשון בשבילי היא שדה מוקשים. מרעה מרוצף סכנה. פסיעה דרכו היא תמיד על שבילים עם פוטנציאל טרף. פוטנציאל אבדן. אין לי בה שבילים אחרים. מעולם לא היו לי.
כל יציאה מממני החוצה, מסף החלל שהוא גופי אל חללים אחרים, היא קרב.
שדה הלשון הוא שדה של כוח, של ניסוחו, של שימורו. הוא המרחב הראשון של החזק להשתית שליטה, לשמר סדר ויחסי כוח. הוא מגודר ומעוצב ראשית על ידי ועבור גברים. אני אישה. מלכתחילה, כנקודת מוצא הלשון העברית לא רואה אותי, לא מיועדת לי. לשון זכר היא ברירת המחדל במרחביה והניסיון להתנהל במרחב זה, לדרוש בו, להגשים בו מועד לכישלון מראש. המגבלה שהלשון העברית מהווה עבורי מחייבת אותי לחפש שפות אחרות, לשבור ולנסח מחדש לשון ראויה, לשון נקבה.
 
קרדיטים:
מאת: סתיו מרין
שותף ליצירה: נטע וינר.
כוריאוגרפיה וביצוע: סתיו מרין.
טקסטים: נטע וינר, יוסי גיספן, קובי אוז ויואב גלנט.
ייעוץ אמנותי: יאיר וריד וטל יחס.
עיצוב תלבושות: לן בוכמן.



מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע