|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עניין |
|
|
|
|
|
|
כיתות אמן בהנחיית הבמאי יוסי יזרעאלי |
|
|
|
|
|
|
משחקים שקספיר תמונות מתוך `המלט`. שישי 4.5 שעה 14:00 משחקים צ`כוב תמונות מתוך `השחף`. שישי 25.5 שעה 14:00 יוסי יזרעאלי, יורה את שיטתו על ידי הדרכת שחקנים מקצועיים בתמונות מתוך המחזות `המלט` ו`השחף` לפני קהל. `שיטת יזרעאלי` מנחה את השחקן לאתר את חומרי המשחק על ידי קריאה שונה של הטקסט הקלאסי, . זו קריאה המבוססת על איתור תפריט הפעולות בעזרת `ריקוד העקרב` (קריאה רב-כיוונית). קריאה זו משחררת את השחקן ממלכודת ההתפתחות הליניארית, המבוססת על חלוקה תוכנית (חלוקה ל`ביטים`), מעיסוק-השווא בהרכבת `ביוגרפיה` לדמות, ומחוסר התוחלת בעבודה על `מצב` ו`יחסים`. כל אלה יתגלו בכל עושרם מתוך הטקסט עצמו, מתפריט הפעולות הטמון בו, שיאותר בעזרת `ריקוד העקרב`.
איתור תפריט הפעולות בטקסט השקספירי מסייע לשחקן להפעיל את עושר הדימויים בטקסט ולעשות שימוש מירבי בשירה, במשקל ובחרוז. בטקסט הצ`כובי אתור תפריט הפעולות יאפשר לשחקן להתגבר על המרחק בין מבנה השורה ומבנה הפעולה, וכך לעשות שימוש יעיל יותר בסב-טקסט. כיתת האמן מיועדת לאנשי תיאטרון, לתלמידי בתי ספר למשחק, ולמורי ותלמידי מגמות תיאטרון בתי ספר תיכוניים, וכן לקהל אוהב תיאטרון.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|