|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הזירה הבין-תחומית |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"תהיתי כמה פעמים במשך ההיסטוריה האנושית נקברו בני אדם מתחת להריסות של משהו שהם בעצם בנו". – מתוך הספר "דולי סיטי", אורלי קסטל בלום.
דולי סיטי, עיבוד ליצירת המופת של אורלי קסטל-בלום, היא קומדיה שחורה, מושחזת ונטולת רסן על רוע.
דולי, רופאה ואם באמוק, רוקחת במעבדת המחקר הביתית שלה זן מזוויע של חד-הורוּת טוטאלית: דאגתה לבנה התינוק מתחלפת באובססיה של שליטה בבריאותו, המתבטאת בהתקפים כירורגיים הזויים, בפרפקציוניזם אכזרי ובפטריוטיות קיצונית.
דולי נלחמת בעולם מסוּרטן, המתפרק במהירות תחת רגליה, על רקע העיר ההיסטרית והמצחיקה דולי סיטי. מלחמת-היחיד שלה אלימה ובלתי-מתפשרת, והיא מייצרת מסע של רוע הרסני, עוצר נשימה, המאתגר את עצבי הצופה ואת ערכיו.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|