|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: שלום עליכם תפעול תאורה: רועי חן בימוי: מיכאל טפליצקי תעתוק וניהול מוזיקלי: פולינה אדמוב תאום אמנותי: מישה צ'רנייבסקי ואינה מלקין תחקיר ועריכה: פולינה אדמוב ניהול מוזיקלי: יבגני לויטאס אביזרים: נדיה פלסובסקי |
הופעה ראשונה: 19 באפריל 2007
משך הופעה: כשעה ועשרים דקות ללא הפסקה
|
|
|
|
קלאסיקה בעיבוד מודרני – "מכתבים מחיי נישואים"
הספר "מנחם מנדל" נכתב ע"י שלום עליכם כקובץ מכתבים בין מנחם- מנדל לאשתו שיינה-שיינדל.
מנחם- מנדל עוזב את אשתו וילדיו בכתרילבקה ויוצא אל העולם הגדול לחפש שם ברכה והצלחה. מתוך מלותיו לאשתו אנו מגלים כי עיניו נפתחות בראותו ערים אחרות, שטרות אחרים ונשים אחרות...
שיינה-שיינדל שאינה יכולה לפרוץ את גבולות עולמה המצומצם, שוטחת בפניו את צרותיה, מחלותיה וחלומותיה, מתחננת, מאיימת ודורשת ממנו לחזור הביתה, ואכן מנחם-מנדל נוסע ברכבות, כרכרות, ואפילו שט בספינה, אבל השנים חולפות וחזרתו מתעכבת.
כך מתחיל הסיפור כבדיחה ונגמר "בעסק רציני".
שלום עליכם הוא אמן השילוב בין הצחוק לבכי, ובעל ראיה מפוכחת כלפי אופיים של חיי המשפחה, קיומם של יחסי אהבה-שנאה-תלות והשאיפה הנצחית לצוף מעל פני היומיום.
כל מכתב שהשניים כותבים מתחיל בנוסח רשמי, ואילו מנחם-מנדל המפוזר מסכם כל אחד ממכתביו בצירוף הקלאסי – "עיקר שכחתי...".
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|