|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בית ליסין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 11 באוגוסט 2004
|
|
|
|
דרמה רווית הומור ורגישות על הגילוי והנסתר בחיינו והמחיר שאנחנו משלמים על הסתרה ועל גילוי.
בכל חודש מגיעות נשים (חרדיות, דתיות ואפילו חילוניות) לטבול במי המקווה, כדי להיטהר מטומאת הדם ולהיות שוב ''מותרות'' לבעליהן. בראש טקס הטבילה עומדת הבלנית, שבודקת ומכשירה את כל הטובלות.
שירה היא בלנית חדשה המגיעה לעבוד במקווה שכונתי. גילה הצעיר והעובדה שהיא לא מהשכונה מראש מהווים מכשול... אך המכשול הבעייתי באמת, הוא דווקא האופי שלה. היא אינה מסוגלת לקבל דברים כפי שהם, או לראות עוול מבלי להרגיש צורך לעזור, לתקן ולשנות. מולה עומדת שושנה הבלנית הוותיקה והשמרנית, המאוימת מכל שינוי או ניסיון לשנות, ורואה מחובתה ''לרסן'' את שירה ולהגביל אותה למסגרת עבודתה בלבד. אך ללא הועיל. הסודות והשקרים והכאב, הרדומים והמוחבאים היטב במשך שנים מתחילים לדלוף החוצא ולסכן את ביטחונן האישי והחברתי של הנשים.
הקונפליקט מגיע לשיאו כששירה מבריחה את חדווה (אישה מוכה) חמקום מבטחים. בעלה של חדווה, פנחס, הוא עסקן ציבורי מושחת המחזיק בתפקיד מפתח במועצה הדתית, ובכוחו אף לסגור את המקום..
האם יש סיכוי לומר את האמת מבלי לאבד את כל מה שהן מאמינות בו? או שהן חייבות להקריב את עצמן למען האמת?
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|