|
|
|
להקת המחול בת שבע |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 26 במרץ 2003
|
|
|
|
לרגל שנת היובל- חידוש הקלאסיקה של אוהד נהרין: ממותות (2003)
נהרין בחר ליצור את "ממותות" בתוך מסגרת שקבע מראש: ללא טקסט, ללא אביזרים, עבור תשעה רקדנים, עם מוסיקה אקלקטית מיפן ולקהל היושב בריבוע.
לקראת "ממותות" הוסב סטודיו ורדה בבית בת-שבע במרכז סוזן דלל והפך ל"אולם ורדה" – אולם מופעים בו הקהל תוחם את ארבע הצלעות של זירת הריקוד. מבנה הישיבה הייחודי, בארבע צלעות, מבטל את הרגלי הצפייה בקדמת הבמה, יוצר מבנה כוריאוגרפי מרובה חזיתות והופך את הקהל לאלמנט נוסף בסך המרכיבים של היצירה.
צוות הרקדנים האיכותי שהתגבש בשנים האחרונות בלהקה עובד עם נהרין בשיתוף פעולה שמבוסס על הקשבה ודיאלוג, יצירתיות, ביקורת בונה ובגרות. האיכויות האלו הגיעו לשיאן בתהליך המשותף של יצירת "ממותות". נהרין חילק את הלהקה לשני קסטים שעובדים יחד. בכך אפשר ביקורת והפריה הדדית בין הרקדנים לבין עצמם, לבינו.
נהרין"ממותות עבורי היא חקר אפשרויות חדשות של תנועה, של מבנה, ארגון, תזמון, מתח, יחסים בין קהל לאמנים המבצעים, הומור, הישנות, ממדים, וירטואוזיות, דממה, התפתחות רגשית, מיניות, איטיות, אחידות, מהירות, הזדהות, אלתור, הגזמה, לשון המעטה, מקומות בהם לא הייתי עד עתה".
שותפים ליצירה: רקדני בת-שבע ושרון אייל
לרכישת כרטיסים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|