סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
קלאסי
לוח האירועים 2021 דצמבר 
א ב ג ד ה ו ש
   
1011
12131415161718
19202122232425
262728293031
ידיעה
 
מאת: מערכת הבמה פסטיבל אינטימדאנס 2017
 

 
 
חמישה ימים של פסטיבל בינ"ל רב תחומי: מחול, פרפורמנס ואינסטליישן. 19 יצירות, 72 משתתפים, בחיפוש אחר "תגובה הולמת"


מהי תגובה הולמת?

פסטיבל אינטימדאנס 2017 מתקיים זו השנה ה-17 בין ה-26 ביוני ל-1 ביולי בתיאטרון תמונע והשנה הוא פסטיבל בועט וחדשני ומהווה אחד הפלטפורמות המובילות בארץ הן ליוצרים צעירים והן ליוצרים ותיקים.

הפסטיבל בניהולם האמנותי של ענת כ"ץ וארז מעין ובייעוצה האמנותי של נאוה צוקרמן יעלה יצירות פרפורמנס ומחול עכשווי אשר מחפשות דרך, שפה, תוכן ופעולה חדשים כדי לפעול אל מול המציאות, להגיב לה. "תגובה הולמת".

באילו אופנים ניתן להציע "תגובה" למציאות של ימינו? בעולם שבו תנודות פוליטיות, חברתיות, כלכליות וטכנולוגיות מטלטלות מתרחשות בקצב אדיר, איך יכול אדם להספיק ולעכל את המציאות המשתנה, לא כל שכן להגיב לה? אילו כלים מציעה האמנות כדי להתמודד עם האתגרים החדשים שכל אחד ואחת מאתנו ניצבים מולם?

שיתופי פעולה בינלאומיים

לראשונה השנה יקיים הפסטיבל שיתופי פעולה בינלאומיים, ביניהם עבודה בבכורה של מורנו פרנה מלהקת יאן פאבר (הר האולימפוס - פסטיבל ישראל 2016). כחלק ממגמת ההתחדשות של הפסטיבל, יתקיים השנה שיתוף פעולה עם פסטיבל פרינט סקרין - פסטיבל לתרבות דיגיטלית ומופע מיוחד של עשרה גיימרים מהארץ ומחו"ל שיתקיים במרתון לאורך כל ימי הפסטיבל.

בפסטיבל יעלו בכורות ליצירות מחול, ביניהן רננה רז בעבודה פוליטית חדשה באורך מלא, בכורה של רייצ'ל ארדוס ושיתוף פעולה בימתי בין אורי לנקינסקי למבקרת המחול רות אשל.

לצד אלה יתקיימו עבודות פרפורמנס לאורך כל ימי הפסטיבל - אחת העבודות המעניינות היא של הגר מיטלפונקט המכינה לחמים שאת המרכיבים שלהם היא מביאה מאזורים פוליטיים - מים ממעין מריבה בהר חברון, חיטה משדות תרקומיא, שעורה מבורכת מעמוקה, מלח ממפעלי ים המלח, סוכר מבית ראש הממשלה ועוד.

לראשונה תינתן במה ליוצרים צעירים בשיתוף פעולה ייחודי עם כל מוסדות ההכשרה בתחום המחול - האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים, סמינר הקיבוצים, המסלול להכשרת רקדנים תל אביב (לשעבר ביכורי העתים), סדנת המחול בגעתון, סדנת המחול בחיפה, Re-Search, כלים.
 
המשתתפים בפסטיבל הם: רננה רז, רייצ'ל ארדוס, לי מאיר, דניאל שופרא, יגאל צור, אורי לנקינסקי, מורנו פרנה, מתן פרמינגר ואנה בניאל, ענת ועדיה, ניר וידן, רז גלוזמן וענת אסודי, שניר נקר, ליטל בן-חורין, רועי אפרת, הגר מיטלפונקט, ליאת סגל, שלו מורן.

פירוט מופעי הפסטיבל :

תכנית א'

יגאל צור -  Solo an Attempt

עבור היוצר הבמה היא חרב פיפיות: נותנת מקום לביטוי עצמי והגשמה אך משעבדת למערכת יחסים של מוסכמות עם הצופה. על היוצר או המבצע להעמיד עצמו במבחן הקהל: לעבד את הרגשי, הרעיוני, היצרי לכדי ביטוי פיזי קומוניקטיבי בר ייצוג, שכחלק ממערך החוקים הידוע מראש יעמוד במבחן פומבי ויתחרה על קבלת גושפנקה ציבורית. מי מנסח את החוזה הלא כתוב בין האמן לבין הצופה? מה השלכותיו על כל אחד מהצדדים? ומה קורה כאשר מערימים קושי על היוצר אך זה מתעקש למלא אחר החוזה? מאת ובביצוע: יגאל צור, מוזיקה: רועי ריק ויגאל צור
 
אורי לנקינסקי - דיוקן #2

To everything turn turn turn there is a season turn turn turn. שחזור ותגובה ל״דיוקן של דמגוג״, סולו מאת רחל כפרי שביצעה רות אשל ב-1977. בתפקיד אורח, רות אשל.
מאת: אורי לנקינסקי, תפקיד אורח: רות אשל, עיצוב: אורי טופז, מוזיקה: יוסי מר חיים
תודות:הספר "מחול פורש כנפיים: יצירה ישראלית לבמה 2000-1920", רות אשל, הוצאת יומני מחול, 2016.


דניאל-שופרא1.jpg
דניאל שופרא הוראות ליצירת סולו (צילום: דניאל פייקס)




דניאל שופרא - הוראות ליצירת סולו

חמישה סולואים נפגשים על במה אחת. חמישה סולואים שונים הנשמעים להוראות זהות נפגשים בבמה אחת. בטווח שבין התנגדות לציות, כל אחד מהסולואים מגלם תגובה, ומשקף בחירה עצמית. על-ידי אמצעי מבע המתבססים על גוף ותנועה, ניבחן כיצד מתקבלות עמדות שונות במרחב בימתי משותף, ומה קורה לריבוי הקולות בתום ההוראות. מאת: דניאל שופרא
יוצרות-משתתפות: שרון אטינסון, מעין חרש, משי אולינקי, אור אשכנזי ודניאל שופרא.

תכנית א' תתקיים ב-28 ביוני ב-18:30, וב-30 ביוני ב-12:00 ו-20:30. תכנית א'

תכנית ב'

רז גלוזמן וענת אסודי - DUPOLA

דואט לפרפורמר אחד על דו-הקוטביות של נפש ושל מדינה - רשומות רפואיות של אדם ומדינה - זה לצד זו - על ניצחונות, כישלונות ומוגלה. בניסיון מתמשך למצוא דרכי ייצוג של מאניה-דיפרסיה פרטית וקולקטיבית, האישי והלאומי נשזרים ונעלמים זה בתוך זה במחול סיזיפי ואינסופי של תודעה. מאת: רז גלוזמן וענת אסודי, ביצוע: רז גלוזמן, דרמטורגיה: ענת אסודי, וידאו וסאונד: מוחמד דיבו.   

רז-גלומן1.jpg
רז גלוזמן (תמונת יחסי ציבור)



לי מאיר -
כישלונות 6, 8 ו-12 (מתוך הסדרה "14 כישלונות פונקציונליים")


בחברה שהיא אובססיבית לגבי ארגון ושליטה בזמן החולף, אנו נמצאים/ות בלופ תמידי של תכנון פעולות והוצאתן לפועל, רק כדי להתחיל לתכנן מחדש. כישלון מופיע כאשר יש פער או התנגשות בין תכנון הפעולה, והפעולה עצמה  (״מה שקורה בפועל״). בסדרת סולואים זו, אני מתרגלת פעולות הנוגעות לקשר שבין זמן וכישלון, באמצעות חזרות אינטנסיביות על טקסט, תנועה וסאונד. הסדרה בנויה מארבעה עשר כישלונות, כל כישלון הוא מופע, אבל גם ״יחידת לימוד״ לקראת הכישלון הבא. כישלונות אחרים בסדרה הוצגו בוינה, ברלין, ובוקרשט. מאת ובביצוע: לי מאיר.

שניר נקר - TeaTime

מה קורה כשהגוף והדעת בוגדים, אבל הנשמה רוצה להמשיך כרגיל? איך נלחמים בחזרה במציאות, איך מאלצים אותה לא להתכחש לקיומך, לא לשכוח אותך מאחור, לא להפקיר אותך? מלחמה נצחית בחיפוש אחר שקט ושלווה. רובנו מדחיקים את המחשבה על השלב האחרון של חיינו, הזיקנה. אולי כי אין ביכולתנו לשלוט בתהליך ההזדקנות, אולי כי אנחנו מפחדים ממנו, או כי יש עוד כל כך הרבה לדאוג לו לפני כן, אבל הדבר היחידי שוודאי הוא שהזקנה לא תחלוף על פנינו. מאת: שניר נקר, משתתף: צביקה פישזון.


שניר-נקר1.jpg
שניר נקר (יח"צ)


ענת ועדיה - אם אין אני

המציאות של היום גדושה וסוחפת. אינסוף מידע זמין, רשתות חברתיות, הודעות טקסט באמצע שיחת נפש, והכל בקצב שהולך ומתגבר ולא מאט לרגע. קצב החיים לא מאפשר לנו להאזין לשינויים שחלים בתוכנו ברובד עמוק יותר ולחוש את המקומות אליהם הם מחלחלים. "אם אין אני" מציעה מרחב להאזנה והתבוננות מחודשים, מעבר לרעשי המציאות. מרחב שוטטות בשדה בו הזמן והשקט נוכחים. להאט רגע את הקצב ולתת לחלקים נשכחים בגוף ובתודעה להתקיים.
מאת: ענת ועדיה, בהשתתפות: איתי יטוב, יובל גולדשטיין, אייל ברומברג וענת ועדיה.

תכנית ב' תתקיים ב-28 ו-29 ביוני ב-20:00, וב-30 ביוני ב-14:00. תכנית ב'

תכנית ג'

ניר וידן -  תמונות בתערוכה

"אין ספק שתקופתנו מעדיפה את הדימוי על פני הדבר, את ההעתק על פני המקור, את הייצוג על פני הממשות, את המראית על פני הישות. מה שקדוש בעיניה אינו אלא האשליה, ואילו הטמא הוא האמת". (גי דבור, מתוך "חברת הראווה") דימוי דימום דימוי. האלימות השימושית של עידן הפוסט-אמת, דיכוי מופשט מבעד למסך מגע. בין שדות הקטל הבוערים לבין גלריה לאמנות עכשווית מגויסת, מושתקת הפעולה האנושית על ידי המבט המצמצם של המדיה. מיהו האדם שמאחורי המצלמה? מיהו האדם המדומה מלפניה? ומיהו האדם שכלל אינו נראה מבעד למסך העשן? מאת ובביצוע: ניר וידן, וידאו ארט: שלומית יעקב, עיצוב פסקול: נדב ברנע



ניר וידן - תמונות בתערוכה (צילום: טבאה מגאייר)



מתן פרמינגר ואנה בניאל - אור עבודה


מופע וירטואוזי של תנועה ואור, המציג את המתרחש מאחורי הקלעים בזמן הכנת הבמה להצגה. המופע של לפני המופע. טיפוס על סולמות, תלייה וכיווני פנסים - הפעולות היומיומיות הופכות למחול מרתק. התאורנים, הפרפורמרים הבלתי נראים של עולם הבמה, אלה שבדרך כלל מעצבים את האור ונשארים בחושך, מקבלים את הזרקור. מאת: אנה בניאל ומתן פרמינגר, שותפה ליצירה: טל קון, מבצעים יוצרים: מתן פרמינגר, אלון ירון, יאיר סגל, גילי פריקמן, מוזיקה: רן בגנו.

ליטל בן חורין - תראי תראי!

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא ראה את זה, האם הוא באמת נפל? ואם ראה אבל לא תיעד?
ואם תיעד אבל לא שיתף? אנחנו מכורים להקפאה של כל רגע נתון, להנצחה שלו, ולעיתים אפילו לעיוות של המציאות ולהוצאתה מהקשר. המקום בו ההנצחה הופכת להיות העיקר וחווית הרגע לשולית. מאת: ליטל בן חורין, בהשתתפות: מיכל רוטמן וליטל בן חורין.



ליטל בן חורין, תראי, תראי (צילום: נעמה נח)

מורנו פרנה - LDRC
 
LDRC, or Lana Del Rey changed  - since the fire nation attacked היא תגובה לאינטרנט. LDRC מנווט במרחב העצום של המידע שהוא האינטרנט, מבעד לסרטונים, GIFים ותמונות הנפוצים ביותר ברשת. LDRC צולל לעומק מאורת הארנב המוזרה של העולם המופלא של האינטרנט, עולם של יומיום אבל גם עולם דמיוני, פנטסטי, מכושף ומוטרף, עם חוקים והיגיון משל עצמו. מאת ובביצוע: מורנו פרנה, טקסט: מורנו פרנה ואריק לוץ.  

תכנית ג' תתקיים ב-29 ו-30 ביוני ב-18:30. תכנית ג'



מורנו פרנה (תמונת יחסי ציבור)


תכנית ד'

רייצ'ל ארדוס - Q&A (אינטימיות ב-36 שאלות)

בשנת 1977 פרסם הפסיכולוג ארתור ארון, יחד עם קבוצת עמיתים חוקרים, את המאמר "The Experimental Generation of Interpersonal Closeness". במחקרו איגד ארון 36 שאלות מוגדרות מראש המיועדות לדיאלוג בין שני זרים, כך שהן הופכות בהדרגה לאישיות יותר ויותר. ע"פ המחקר, הפתיחות בפני אדם אחר, חשיפת רבדים עמוקים באישיות שלנו והצבת עצמנו בעמדת פגיעות מולו תורמות חד משמעית ליכולות לפתח אינטימיות כה חזקה, שהיא תוביל להתאהבות מידית. 36 שאלות וארבעה רקדנים החושפים מאישיותם ומחוויותיהם, באירוע מחול אינטימי ומקרב.

תכנית ד' תתקיים ב-27 ביוני ב-21:00. תכנית ד'


ריצל-ארדוס-אינטימיות.jpg
רייצ'ל ארדוס (צילום: דן בן ארי)

תכנית ה'

רננה רז - WART  

WART הוא נקודת המפגש בין שני הקצוות של התודעה האנושית: מלחמה ויצירה. WART הוא תהליך הבריאה של מציאות אלטרנטיבית מדימויים המרכיבים/המזוהים עם/ מלחמה, יצירת תחביר חדש עבורם, הפקעתם מהקשר, והשמתם בעולם חדש, פנטסטי וטוב. העולם שנברא מבקש לחלץ את המציאות מתוך עצמה ולהמיר את העכשווי לנצחי, את האוטומטי בבלתי צפוי ולהפוך את הכיעור ליופי. כל מה שמתרחש ב"WART" הוא כהד למציאות אך לא מחויב לקודים שלה. במהלכים חסרי עכבות, פרועים ומדומיינים, בצל האימה שבחוץ, נרקמת עלילה חדשה, מצחיקה ופיוטית. משתתפים: רננה רז, אוליביה קורט מאסה, עופר עמרם.

תכנית ה' תתקיים ב-1 ביולי ב-20:00. תכנית ה'

 
אוליביה קורט מאסה ב-WART מאת רננה רז (צילום: עופר עמרם)


תכנית ו'

במת סטודנטים
 
מפגש בין יוצרים צעירים מבתי הספר המובילים להכשרת יוצרים בתחום המחול, כל אחד עם המטען שקיבל מתהליך הכשרתו במקום ממנו הגיע. הזדמנות חד-פעמית עבור הסטודנטים להכיר מקרוב את עמיתיהם החדשים דרך סדנאות משותפות ומופע משותף, והזדמנות חד-פעמית עבור הצופים להכיר מקרוב את הכוחות החדשים בשדה המחול.
 
בית הספר לאמנויות המחול בסמינר הקיבוצים, האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים, המסלול להכשרת רקדנים תל אביב, הסדנה למחול עכשיווי חיפה, כלים, סדנת המחול מטה אשר (געתון), Re-Search.
 
 
נאום ניצחון - הדר פרג'ון, סמינר הקיבוצים
 
רטוריקה, דמגוגיה, פוליטיקה, הנהגה, תקשורת, מניפולציה. אמת או שקר? הם נבחרו על ידינו. הם נצחו בתחרות. עכשיו הם פונים אלינו. מיטב עוזריהם יעצבו את הנאום החשוב שישאו. נאום הניצחון. חקירת התחושות והרגשות הבאים לידי ביטוי בחיבור של 8 נאומי מנהיגים ממקומות שונים בעולם, בשפות שונות, בתקופות שונות, נארגים לתודעה שלמה בליבה של ילדה קטנה אחת. מאת: הדר פרג'ון, משתתפות-יוצרות: הדר פרג'ון, מירית יציב, שי מוזס, מוזיקה: הדר פרג'ון.
 
Move Me - טליה שלום, האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים
 
"מניפולציה: מצב בו אדם מנסה להביא אדם אחר לחוש, לחשוב, או להתנהג באופן מסוים, על ידי טענת טענה בפני מושא המניפולציה, אשר עשויה להישמע מדויקת, אך ככלל אינה כזו…" מתוך ויקיפדיה בת אדם מנסה להרגיש, להתרגש, לרגש. מאת: טליה שלום. בהשתתפות: לילך הלמר, ענבר קובי, יעל אידן, תמה קסטל, טליה שלום.


Not I - עומר קינן, המסלול להכשרת רקדנים תל אביב 

סולו בהשראת המחזה Not I מאת סמואל בקט. השפה התנועתית שואפת להנפיש הן את הדמות והדימויים שבטקסט, והן את הסוגה, הסגנון והמבנה של הטקסט. המתח שנוצר בין התנועה לטקסט מעצים את שני המרכיבים כאחד. מאת ובביצוע: עומר קינן. היצירה נוצרה במסגרת "בתים פתוחים " של המסלול להכשרת רקדנים תל אביב יפו בניהולם האמנותי של נעמי פרלוב ואופיר דגן במרץ 2017.

Part S - דפנה יוסף, הסדנה למחול עכשווי חיפה
 
החזקה. שחרור. שני מצבים. מנוגדים? שתי פעולות, או שמא הוויות, חיצוניות ופנימיות. פשוטות אך מורכבות. כשם שרחוקות זו מזו, כך דק הגבול העובר ביניהן. אין אחת נקייה מהשנייה. אין אחת מוחלטת. מאת ובביצוע: דפנה יוסף.

רגש הדברים שהיו - שני בר דימרי, כלים בת ים
 
"מכשירי הטלפון הישנים שמורים בזיכרונות. הקול שעלה מן האפרכסת הפחיד אותנו מפני שלא הבנו איפה הפנים." (יואל הופמן) היום הפנים והקול הם סוכנים כפולים. הגוף נע בפרטיטורה מקודדת, בתוכה אני מרצדת. מאת ובביצוע: שני בר דימרי.

Aquilone  - לילה רוז'ייה, סדנת המחול מטה אשר
 
Aquilone is inspired by a traditional Italian dance called Pizzicata. In between trance, struggle, meditation, and manipulation, the male/female duo  try to find their way out of the complexity of love. מאת: לילה רוז'ייה, בביצוע: ג'יאני נוטרניקולה, לילה רוז'ייה.  

אול אין - בר שם טוב, Re-Search
 
אנו מעלות למבחן משותף את החוויה האנושית. מתי היא סובייקטיבית ומתי היא אוניברסלית? גם אם רק אנחנו קיימות במרחב. אך מנזילות החוויה האישית נשארת רק נחמת הבחירה. רוצות לצעוק, מבלי לדעת ומבלי להרגיש. מאת: בר שם טוב, משתתפות-יוצרות: בר שם טוב ורוויאל מלק.
 
נטע וינר - "בזכות השיבה"

"בזכות השיבה" הוא מופע רב- לשוני המהווה מפגש סואן בין ספוקן-וורד וראפ, כלייזמר, קברט ושאנסון, שירי תעמולה רוסים ומוזיקה אלקטרונית. השירים במופע לוקחים את העברית ומאתגרים אותה, מחברים אליה שברי שפות אחיות או זרות לה - ערבית, יידיש, רוסית וגרמנית ויוצרים תמהיל שהוא בה בעת מקומי וגלותי. בפסטיבל אינטימדאנס יעלה המופע באופן חד פעמי בהשתתפות 11 רקדניות קבוצת בית הספר הבוסתן בכוריאוגרפיה  של סתיו מרין. מילים ולחנים: נטע וינר, כוריאוגרפיה: סתיו מרין, אקורדיון ושירה: נטע וינר, פסנתר ועיבודים: דרור רותם, הקשה: סתיו ליפיץ, סמפלר: רועי חסון. רקדניות: נעם סגל, נועה פרידלנד, הילה פינק, הילה ניר, נור משה, דורון ברקן, דנה דר, שרון קרפ, רותם מרחב, דנה הרצמן, לורן שרף
 
תכנית ו' תתקיים ב-1 ביולי ב-13:30. תכנית ו'




נטע וינר, בזכות השיבה (מקור: עמוד הפייסבוק של נטע וינר)



עבודות מיצב ומיצג

הגר מיטלפונקט - כיכר העיר

"המוציאה לחם מן הארץ" - בסדרת גיחות מקדימות תצא הגר מיטלפונקט לרחבי הארץ לאסוף מרכיבים בסיסיים להכנת לחם: מים, חיטה, מלח וסוכר ממקורות שונים כגון מים מעין אברהם בחברון, מי בריכה מבית-ראש-הממשלה, חיטה משדות תרקומיא, שעורה מיצהר, מים מהכינרת, קמח מפריזר של ניצול שואה, מלח ממפעלי ים המלח וכו'... אחר תכניס אותם יחד לתוך בצק ותניח להם לדבר זה עם זה. בבצק לא פועלים חוקים אנושיים גם לא מוסר או היגיון לאומי/צבאי/חברתי מוכר. לא יהיו בו מנצחים או מפסידים, רק מציאות פשוטה משוחררת ותוססת. צפויים שיתופי פעולה מפתיעים, אמיתות שהופכות לעיסה, חברויות שהורסות הכל, ריבוי מגדרים כימיים והמון תגובות בג'בריש בריא מן הטבע.
 
 
גיים ג'אם: (פרפורמנס משך)

מרתון דיגיטלי ליצירת משחק מחשב חדש בזמן אמת עשרה אמניות ואמנים דיגיטליים מרחבי העולם במרתון לאורך כל ימי הפסטיבל, יוצרים ביחד על הבמה בזמן אמת משחק מחשב שמתהווה ומתרחב לעיני הקהל. סגנון העבודה הוא במסורת הג'אם: יצירה מתוך אילתור משותף שבו כל משתתף מזין ומשפיע על עבודתם של האחרים, והמשחק מתפתח באופן אורגני מתוך רב-שיח בין הצוות כולו. תהליך העבודה חשוף על הבמה, ובכל 20 דקות יוצאת גרסה חדשה ומורחבת. הקהל מוזמן לצפות, לשחק ולהשפיע. שיתוף פעולה עם פסטיבל פרינט סקרין לתרבות דיגיטלית. יוזם-אוצר: שלו מורן. משתתפים: בן מיירס, שוקיה קימאני, אסטריד מיה רפסטרופ, סוס סוסובסקי, בריאן שרנק, סתיו גולדשטיין, נינה לימרב, תומר בלושינסקי, דרור ברן, שלו מורן.


תגובה הולמת (תמונת יחסי ציבור)





ליאת סגל - "הדגים של מחר" (מיצב)


"הדגים של מחר" היא מכונה המדפיסה דימויים מתוך "העיתון של היום" על גבי משטח מיוחד הרגיש לאור אולטרה סגול. הדימויים המוטבעים מתפוגגים ונעלמים סמוך לזמן הדפסתם, ללא עדות. פעולת המכונה האיטית מקשה על המתבונן לזכור את הדימוי לפרטיו ולהכיל את התמונה השלמה. הדימוי אינו נצחי עוד אלא בר-חלוף, בדיוק כמו המציאות אותה מתיימר לייצג. במקביל, מציעה המכונה רגע של כמיהה נוסטלגית ואף רומנטית לאמון התמים במדיה כמתווכת נאמנה של המציאות.
 
רועי אפרת - אלוהים (מיצב וידאו)

"כאן, ממרום רוממותי, אני נוכח בכפיות-טובתם של כל היצירים". אלוהים: כאן, ממרום רוממותי, אני נוכח בכפיות-טובתם של כל היצירים. הם אימצו את שבעת החטאים: גאווה, חַמה, חמדנות וזימה, נחשבות כעת וגורפות שבחים. כאן למעלה נותרו רק מלאכים. כל-אדם מבקש יצריו לממש; מכור לאשלייה, כלל לא חושש, וככל שאני מתעלם וסולח, מחציף כל-אדם וגבולות מותח. מיצב וידאו, קריאה עכשווית במונולוג הפתיחה של אלוהים מתוך מחזה המוסר הימי-ביניימי "כלאדם". מונטאז' של ציורי אסונות בצבעי מים באנימציה ותנועה, על קרשי-מדורה.
מאת: רועי אפרת, קריינות: קתרין ובסטר, מוזיקה: אדם קלדרון.

27 ביוני - 1 ביולי מ-18:00. מיצב ומיצג

פסטיבל אינטימדאנס 2017 יתקיים בין ה-26 ביוני ל-1 ביולי בתיאטרון תמונע בתל אביב. מחיר כרטיס: 65 ש"ח, כרטיס לשלוש תכניות: 150 ש"ח, כרטיס לבמת הסטודנטים: 30 ש"ח. להזמנת כרטיסים: 03-5611211 או באתר הפסטיבל 



27/06/2017   :תאריך יצירה
הדפס הוסף תגובה

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע