|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיאטרון מחול
טופ גאן
יצירת סולו משולבת טקסט חי, בה בוחנת הפרפורמרית את מידת הרלוונטיות של מחול עכשווי ואת מהותה של אומנות המופע, בעיני עצמה ובעיני קהל צופיה, תוך התבוננות על צרכי הקהל כצרכן ועל אומנות כמוצר וקיום דיאלוג, תרתי משמע, על ערכה של תרבות. מיכל הרמן, יוצרת עצמאית, בוגרת מכללת סמינר הקיבוצים. מעלה את עבודותיה בפסטיבלים בארץ ובעולם ויוצרת עבור תיאטרון קליפה.עבודותיה בעלות תעוזה רעיונית יוצאת דופן, לצד מבנים תנועתיים מורכבים ומדויקים והבנה נדירה של קצב. הרמן היא זוכת פרס שר המדע התרבות והספורט ליוצרים צעירים לשנת 2003 ו 2007. יוצרת ומבצעת: מיכל הרמן. מוסיקה מקורית וייעוץ אמנותי: רועי בן סירה. היצירה עלתה בגרסה ראשונית בפסטיבל אינטימדאנס 2011, בניהולם האמנותי של נאווה צוקרמן ועירד מצליח. פולחן האביב עיבודו של הרקדן והיוצר הלל קוגן ליצירה פולחן האביב, אבן דרך בתולדות המחול, שכוריאוגרפים אין ספור יצרו לפיה פרשנות משלהם, מאז הופעת הבכורה של להקת הבלט רוס של דיאגילב, בכוראוגרפיה של ואסלב ניז'ינסקי האגדי.
המוסיקה המקורית של סטרווינסקי, כמו גם ציטוטים של כוראוגרפים ורוחות רפאים של פנתיאון המחול, משרטטים את הקו הדק עליו מהלך קוגן לקראת הבאת הקורבן במסגרת הפולחן שלו.
פולחן האביב סובב סביב טקס הקרבת קורבן. ההקרבה העצמית היא אקט של אלטרואיזם ושל ראווה, הקונפליקט של הקורבן מתרחש בין התודעה ללב, בין החיה שבו לבין התרבות שבו, בין הנאמן שבו לבין הבוגד.
ברצף של תמונות המבוססות על קלישאות פרפורמטיביות ומתוך צייתנות לפרטיטורה של סטרווינסקי, מתקיים זמן מוגבל וקצוב, האביב, זמן של הזדמנות דחופה, למימוש יצרים ולכיבוש.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|