 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | 31 | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
פסטיבל ישראל |
 |
|
|
|
|
|
אילן וולקוב - סאונד צ'רטר |
|
|
|
|
|
|
מנצח: אילן וולקוב משתתפים: אנסמבל המאה 21 – אורי יעקב (גיטרה), אמרי טלגם (פסנתר) , גי אשד (חליל), יעל ברולסקי (כינור), נדב מייזל (קונטרבס), ניר ארז (טרומבון) , עודד גייצהלס (כלי הקשה), עמית לנדאו (ויולה), שירה מני (צ`לו) , מיכל אופנהיים לנדאו - קול, מאיה דוניץ - קול ופסנתר, מנוחה ביקונט - קול , אסף תלמודי - אקורדיון ומוזיקה אלקטרונית |
|
|
|
|
הפקת מקור תלוית מקום שיצר ואצר אילן וולקוב במיוחד לחלליו של תיאטרון ירושלים ולפסטיבל ישראל.
סאונד צ'רטר, שיוצג בפסטיבל באופן חד–פעמי, הוא מסע מוזיקלי – קבוצתי ואישי – של חיפוש ושל גילוי פינות לא מוכרות בתיאטרון ירושלים. במהלך בן 3 שעות, שיתחיל ברחבת התיאטרון ויסתיים באולם רבקה קראון, הקהל יוזמן לשוטט במרחב בחופשיות מוחלטת, להאזין ליצירות מוזיקליות מתקופות שונות ובסגנונות שונים, ולקחת חלק פעיל בהתרחשות היצירתית.
במהלך הערב ינוגנו יצירות מוכרות לצד חדשות – סירינקס של דביסי, מוטטים של וויליאם בירד ושל היינרך איזאק מתקופת הרנסנס, פנטזיות מאת פרסל מתקופת הבארוק, שורה של יצירות מגוונת מהמאה ה–20 ומיצבי סאונד. וולקוב מזמין אותנו להאזנה אחרת שבה לזמן ולחלל תפקיד מרכזי שהוא חלק אינטגרלי מהיצירה. הוא מציב את הנגנים בפינות שונות ברחבי התיאטרון, ויוצר משחקי מיקום–סאונד מפתיעים שהופכים את הקונצרט לחוויה ייחודית, מרתקת ורבת–רבדים.
בהתבוננות מחודשת על המהות של חוויית הקונצרט ינוע הקהל בין אור לחושך, בין מרחב פתוח למרחב סגור, בין האזנה מקרוב להאזנה מרחוק, בין יצירות עבר אייקוניות ליצירות עכשוויות ובין מצבים אקטיביים לפסיביים. אירוע שהוא הזדמנות נדירה לשאול שאלות על המוכר ועל הקיים, ולחלוק באופן אקטיבי ולא צפוי את התשוקה למוזיקה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|