|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע צרפתי |
|
|
|
|
|
LES QUATRE CENTS COUPS |
400 המלקות |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ז'אן פייר לאו , קליר מורייה , אלבר רמי |
הופעה ראשונה: צרפת 1958
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
סרטו הארוך הראשון של פרנסואה טריפו שהוא גם ראשית הרפתקאות אנטואן דואנל על הבד. סיפור של ילד רגיש ולא רצוי הסובל מכובד ידם של הוריו ומוריו. אנטואן דואנל, דמות שהופיעה בארבעה סרטים נוספים של טריפו, נתפס כאשר הוא מנסה להחזיר למקומה את מכונת הכתיבה שגנב ונשלח למוסד לעבריינים צעירים. סצנת הסיום של הסרט היא אחת הרגישות והנוגעות ללב בתולדות הקולנוע. כחומר גלם לכתיבת התסריט שימשו זיכרונות ילדותו של טריפו, אך מקור השראה לא פחות חשוב מהווה "אפס בהתנהגות", יצירת המופת של ז''אן ויגו.
צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|