|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אורי זוהר , אריק איינשטיין , סימה אליהו |
הופעה ראשונה: ישראל 1973
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
המציאות התל אביבית של ראשית שנות השבעים כפי שהיא נראת בעיניהם של אורי זוהר ושותפו לתסריט יעקב שבתאי. זהו פרק אמצעי בטרילוגיה ששני חלקיה האחרים הם "מציצים" ו"הצילו את המציל". בתערובת אורי זוהרית אופינית של הומור ופאתוס עוקב הסרט אחרי הבורגנות הקטנה של לב תל אביב. בני פורמן הוא מאמן כדורסל נשוי ואב לשניים: אנוכי, אנרגטי, יצרי, רגשי, חזק לכאורה, סמכותי. תאבונו הבלתי מוגבל לנשים מקשה על תיפקודיו המשפחתיים, המקצועיים והחברתיים. "הרעיון היה לעקוב אחרי תהליך ההתבגרות של גבר מבוגר. בני הוא איש מנוסה העומד בפני התמוטטות. בשלב הזה הוא מגיע למסקנה שחייו אינם יכולים להמשיך להתנהל כפי שהתנהלו עד עתה. הוא חייב להקריב דבר מה למען משהו אחר. זהו רעיון ההתבגרות...במילים אחרות, מי שזולל יותר מדי הורס את התיאבון" (זוהר).
|
|