 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
בית אבי חי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: רואי רביצקי בימוי: רחל קשת ניהול מוזיקלי ועיבודים: אוריין שוקרון כוריאוגרפיה: תמי יצחק עיצוב במה ותלבושות: שרונה שי שרביט |
משתתפים: זוהר בדש, רותם לוי וגה, ענבל מילוא נגנים: נדב פרידמן – תופים, יאיר אופיר - קונטרה בס, אוריין שוקרון - פסנתר וניצוח |
|
|
|
|
קברט גאולה בעקבות דמותו של אליהו הנביא
המשיח מתכוננת לצאת לדרך וצריכה לשלוח לפניה את אליהו. שניים מתמודדים על התפקיד – "עוכר ישראל" ו"זכור לטוב", שניהם טוענים לכתר אליהו הנביא. כל אחד מנסה לשכנע, באודישן, במשפט, ובדו-קרב על ליבה, שהוא זה שראוי לבוא ולהשיב לב אבות על בנים. האם זה יגמר בתיקוּ?
מופע מקור של בית אבי חי
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (1 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 1. חוויה לא רגילה
 | |  | | כל הכבוד לרואי רביצקי. על המחזמר שלו. חכם, רלוונטי מאד. בעיקר בין כסה לעשור ולפני שבת תשובה, אבל גם בדרך כלל. כדאי לדעת אמנם את הפרקים במלכים על אליהו. והתנהגותו... וכן את אליהו שבא לכל ברית מילה והפך לפולקלור יהודי. וכן הכרת הניגוד. מהנה ביותר. אקטואלי, וקשר בין איזבל לאליהו, בלתי נמנע בקנאות בעיקר. ודימיון נוסף לאחרים... הצגה מצוינת, מהנה. מדרש חדש.
הוסף תגובה | |  | |  |
יפה רוזנבלום קלנר , ירושלים (13/09/2018) |
|
|
|
|