 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
מופעים |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: תמר בורר תחקיר ועריכה: ששון קדם פסנתר והנחייה: אלון לדר |
|
|
|
|
המופע שפירית אדומה הינו דואט המשקף חיי אדם דרך התבוננות בחייה של השפירית: יצור חופשי, פראי, נועז, ועם זאת, עדין, שברירי, ורגעי חייו יקרי ערך וספורים.
שתי רקדניות מרחפות בקלילות, צוללות למעמקים, נוגעות לא נוגעות, מתמסרות בתנועה לרגעי החסד של החיים. המופע נוצר בהשראת שיר הייקו של המשורר היפני נטסומה סוסאקי. שירת ההייקו היפנית הינה שירה עתיקה המשקפת את המתרחש לנגד עינינו בפשטות ותימצות. יש בה יופי, עומק, חידתיות ומסתורין והיא מאירה את הבלתי צפוי שיש בדברים.
המופע מביא לידי ביטוי איכויות אלה דרך שפת הבוטו, מחול שמקורו ביפן והוא מגלם הזמנה לביטוי פנימיותנו וגילוי מחדש של יחסי הגומלין שבין טבע האדם לבין התופעות הסובבות אותו.
בסוף המופע, מוזמן הקהל לשיחה עם היוצרות, ולטעימה חוויתית מעולם התנועה של הבוטו, שפת תנועה המשלבת עדינות עם עוצמה, התמסרות ותימצות מינימליסטי, והתבוננות חדשה במשמעות הזמן והמרחב במחול.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|