 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תיאטרון ערבי-עברי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: שרית בודן , ארז כהנא , תמרה סטיל , טל ריבנר , עמית בן-דוד , כפיר לוי , עופר עין גל , אמיר ירושלמי , מאיה לסרי , טל שיינן |
|
|
|
|
על פי המחזה "פר-גינט" מאת הנריק איבסן.
תיאטרון- חלום - מסע של 7 שחקנים , 2 נגנים , מעצב , תאורן ובמאי – בעקבות " פר-גינט " , מחזהו של הנריק איבסן בתרגומה של המשוררת לאה גולדברג ובעקבות המוזיקה של גריג מהבכורה העולמית.
הקהל מצטרף במו-רגליו למסע בעקבות החלום ולמסע בעקבות התיאטרון . השחקנים בגופם , ובקולם יוצאים בעקבות פר הבנות יוצאות בעקבות אוזה , אמו של פר ובעקבות סולויג ,יציר חלומותיו . המסע הפיסי הוא גם מסע בתיאטרון סיפור, תאטרון פיסי, הכפלה של דמויות ותבניות של הזיה וסיוט.
המסע אינו מנסה לחוות את כל המחזה העצום . הוא המסע האישי והקבוצתי של השותפים בו , מסע בעקבות חלק משפע האירועים המוצע במחזה , ואנא זכרו : המחזה השלם עדיין נמצא בספרייה …
איבסן כתב את המחזה בסוף המאה ה- 19 כאשר שהה בגלות מנורווגיה מולדתו, וכינה את המחזה " פנטזיה פיוטית ".
הפקה משותפת לתיאטרון הערבי-עברי ולבית הספר לאומנות הבמה במכללת סמינר הקיבוצים .
מתאים לגילאי ט'' – י"ב ולמבוגרים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|