 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בוגר טרי של החוג לתיאטרון באוניברסיטת חיפה, מבסס את יצירתו על תיאוריות מאמצע המאה העשרים, המתייחסות לתיאטרון כאלטרנטיבה של טקס הפולחן הפרימיטיבי. את מקומם של המחשבה והדימויים הבימתיים המושכלים לוקחות האכזריות הבלתי נסבלת והאקסטזה.
|
|
|
כתבות |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|